Ga aan de slag met je organisatiecultuur
Krijg je geen grip op wat er speelt in jouw organisatie? Verlies je de strijd om toptalent? Of lukt het je niet om je huidige medewerkers aan je te binden en te motiveren?
Al meer dan 30 jaar weten we dat een cultuur van vertrouwen het geheim is van succesvolle organisaties. Plan een vrijblijvend adviesgesprek of download de gratis whitepaper met meer informatie over onze aanpak.
Sluit je aan bij +10.000 organisaties wereldwijd
Weten wat er echt speelt op de werkvloer? Krijg grip op ontastbare thema's en versterk je organisatiecultuur.
Verlies je de strijd om toptalent? Laat zien dat je een goede werkgever bent met ons certificaat.
Krijg extra zichtbaarheid en versterk je werkgeversmerk door mee te doen aan de Best Workplaces.
Wat is een great place to work?
Vertrouwen, trots en plezier voor iedereen maken van een werkplek een great place to work.
Word ook een great place to work
Ontdek hoe jouw organisatie in 3 stappen een great place to work kan worden.
Wat is certificering?
Door middel van certificering erkennen we werkgevers die volgens hun eigen medewerkers een cultuur van vertrouwen, trots en plezier hebben gecreëerd.
Certificering is meer dan alleen een certificaat. Omdat het is gebaseerd op onderzoek onder jouw medewerkers, krijg je betrouwbare inzichten in wat er speelt en concrete handvatten om aan de slag te gaan met jouw organisatiecultuur.
Lees meer- 1,7x grotere omzetgroei
- 4,5x meer sollicitanten
- Een sterker werkgeversmerk
- Betrokken en loyale medewerkers
- Grotere naamsbekendheid
- Medewerkers als ambassadeurs
Veelgestelde vragen
Allereerst geeft het Trust Index-medewerkersonderzoek je betrouwbare inzichten over wat er speelt in jouw organisatie. Op basis hiervan kun je in gesprek gaan met jouw medewerkers en concrete verbeterpunten bepalen.
Ten tweede kun je erkenning krijgen voor goed werkgeverschap als je voldoet aan de voorwaarden voor certificering. Organisaties die het certificaat behalen, geven we extra zichtbaarheid op onze website en socialmediakanalen.
Ten derde biedt het Great Place To Work For All-model structuur en concrete handvatten om jouw organisatiecultuur te verbeteren.
Tot slot wordt je onderdeel van een relevant netwerk en voorzien we je van interessante content op het gebied van goed werkgeverschap.
Dat wisselt per organisatie, maar gewoonlijk duurt de voorbereiding van het onderzoek 6 weken. Vervolgens staat het onderzoek 2 weken open.
Direct na sluiting van het onderzoek, kun je de resultaten bekijken en hoor je of jouw organisatie gecertificeerd is. Binnen 8 weken kan jouw organisatie dus gecertificeerd zijn.
Daarna ga je zelf aan de slag met de resultaten. Tijdens deze fase checkt jouw Customer Success Manager regelmatig bij je in.
Onze aanpak is gebaseerd op de overtuiging dat gewoon goed werkgeverschap niet genoeg is. Een organisatie moet een great place to work for all zijn, ongeacht wie je bent, wat je doet of waar je vandaan komt.
Ons Trust Index-medewerkersonderzoek is gebaseerd op empirisch onderzoek, universeel toepasbaar en wordt jaarlijks bij zo’n 10.000 organisaties wereldwijd uitgevoerd. Dit onderzoek meet vertrouwen, trots en plezier in organisaties. De Trust Index is dus méér dan een medewerkerstevredenheidsonderzoek.
Elke organisatie kan meedoen en een great place to work worden.
Gemiddeld scoort een organisatie in Nederland 58% op de Trust Index. Het behalen van een score van 70% of hoger is dus echt een prestatie. Bovendien is een score lager dan 70% geen verlies, maar een startpunt om aan de slag te gaan met jouw organisatiecultuur.
Vind je het spannend om mee te doen, omdat je denkt dat jouw organisatie nog niet hoog genoeg scoort? Begin dan met een nulmeting om inzicht te krijgen in waar je nu staat, zodat je met de juiste thema’s aan de slag kan.
We maken niet bekend welke organisaties het certificaat niet behalen.
Een Customer Success Manager is jouw eerste aanspreekpunt en ondersteunt je tijdens het traject.
-
Voor het onderzoek: tijdens de onboarding maak je kennis met een van onze Customer Success Managers en ga je in gesprek over draagvlak, doelen en de timing van het onderzoek.
-
Na het onderzoek: tijdens de online navigatie neemt jouw Customer Success Manager je mee in de uitkomsten van het onderzoek.
-
Tijdens de opvolging: jouw Customer Success Manager checkt regelmatig bij je hoe het gaat met verbeterplannen en acties.
Uitgelichte content
Leer ons beter kennen
Wie is Great Place To Work? Wat is de Trust Index? En wat levert meedoen op? Krijg antwoord op de 7 meest gestelde vragen over Great Place To Work.