Flag

Is jouw organisatie een great place to work for all?


Met 35 jaar ervaring in 60 landen is de Great Place to Work-methodiek
een wereldwijde standaard voor goed werkgeverschap.

De Great Place to Work® aanpak

Iedereen, ongeacht wie je bent of wat je doet, verdient het om te werken bij een great place to work. Daarbij is vertrouwen de basis. Zo voelt iedereen zich thuis in jouw organisatie waardoor je als organisatie betere resultaten gaat behalen. Hoe je dat bereikt? Ontdek de mogelijkheden hieronder:

Great place to work_Great Place to Work For All Models

Great Place to Work For All model

Great place to work_Our Methodology

Methodologie

Great place to work_The Great Place to Work Trajectory

Great Place to Work traject

Great Place to Work_Certification and Best Workplaces

Certificering en
Best Workplaces

Leer van de Best Workplaces 2021

Net als de Best Workplaces 2021 het verschil maken? Lees alle tips en in-en-outs van de beste werkgevers van Nederland:
Best Workplace 2021

Alles over Great Place to Work

Onze missie is dat iedereen, ongeacht wie je bent of wat je doet, werkt bij een great place to work for all.

Onze filosofie

Word een great place to work for all

Word Great Place to Work Certified™

Best Workplaces 2021™

Onze oplossingen

Inspirerende blogs

Deze organisaties gingen je voor

Ieder jaar gaan nieuwe organisaties met ons aan de slag om inzicht te krijgen in hun werkgeverschap.

AMGEN Logo - Whiteout

 

“Dat Great Place to Work helpt in onze employer branding en daarmee de werving en selectie is ongetwijfeld waardevol en ook is het leuk om te weten waar je staat en scoort ten opzichte van andere multinationals. De grootste meerwaarde zit voor ons echter in 1) de inzichten en verbeteropties die we uit de rapportage en adviezen halen en 2) het gevoel van trots en positieve energie dat deelname bij onze mensen genereert.”

intoAction

"Als intoAction willen we bewust actief blijven werken aan goed werkgeverschap. Great Place to Work sluit met het meten van vertrouwen, trots en plezier goed aan bij de waarden die wij ook belangrijk vinden. Met name het onderlinge vertrouwen is voor ons essentieel.


Daarom is het jaarlijkse feedback moment van de Trust Index zeer waardevol. Daarnaast geven de uitkomsten van dit onderzoek de richting aan voor de verandering die we doormaken als organisatie en hoe we hier mee omgaan. Het fijne aan Great Place to Work is dat het handvatten geeft, maar je verder vrij bent om goed werkgeverschap authentiek in te richten."

AbbVie logo - Whiteout

 

“De deelname aan Great Place to Work is voor ons een belangrijke toetsing van het beleid dat we voeren. Het zorgt voor een jaarlijks terugkerend moment van reflectie mede gevoed door de input die we ophalen bij onze medewerker. De uitslag van de survey zorgt ervoor dat we de juiste gesprekken kunnen voeren met onze medewerkers, zodat we elke keer weer stappen voorruit mogen maken met elkaar om van AbbVie een nog mooiere en betere werkomgeving te maken.”

Incentro

"Wij zijn een ambitieus bedrijf en kijken altijd hoe we nog beter kunnen worden. Great Place to Work geeft ons inzicht in deze verbeterpunten. De resultaten zijn altijd een mooi beginpunt om met elkaar in gesprek te gaan over waar we de komende tijd in willen groeien en hoe we dat kunnen doen."

Hilti_logo-01

 

“Allereerst is dit voor ons een uitgelezen moment om de input van onze medewerkers te ontvangen en hier ook actief mee aan de slag te gaan. Naast onze interne survey die wij binnen Hilti wereldwijd uitzetten en onze feedbackcultuur, maakt dat wij een goed beeld krijgen waar we goed in zijn, maar vooral waar onze verbeteringen liggen. Daarnaast merken wij ook het zijn van een Great Place to Work of Best Workplace bijdraagt aan onze wervingsstrategie. Naast het feit dat we intern veel aandacht besteden aan medewerker betrokkenheid en -tevredenheid en we zelf van mening zijn dat we een aantrekkelijke werkgever zijn, draagt GPTW bij dit tevens met de buitenwereld te delen.”

Yellowgrape

“Het is een veilige en onafhankelijke methode om waardevolle feedback vanuit collega’s op te halen. Vervolgens biedt Great Place to Work ook de ruimte om in een veilige setting het gesprek aan te gaan en concreet processen en structureren te optimaliseren.”

synechron_logo

 

“Het onderzoek geeft ons ontzettend veel waardevolle inzichten om als bedrijf te kunnen groeien. Zo koppelen wij de uitkomsten van de Trust Index terug aan alle medewerkers. Die bespreken dat binnen de teams waarvan de resultaten gegroepeerd zijn en de suggesties die daaruit volgen koppelen wij terug aan ons management team. Vervolgens worden er meerdere initiatieven opgezet om de verbeterslag(en) te kunnen maken voor het komende jaar.”

Vertrouwen is de strategie die overal werkt

Dé route naar goed werkgeverschap is het vergroten van de mate van vertrouwen binnen jouw organisatie. Vertrouwen in jezelf, collega’s en leidinggevenden zorgt voor soepele en plezierige samenwerkingen, waarin iedereen het maximale uit zichzelf haalt.

Great Place to Work helpt al meer dan 35 jaar organisaties met het verbeteren van hun werkgeverschap door de mate van vertrouwen inzichtelijk te maken. 

Great Place to Work_Employee Survey

Medewerkersonderzoek

Het medewerkersonderzoek is gericht op interne verbeteringen. Aan de hand van de Trust Index krijg je inzicht in de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen de organisatie.

Great Place to Work_Culture Development

Cultuurontwikkeling

In de Culture Audit worden aan de hand van vijf thema’s open vragen gesteld om  de organisatiecultuur in kaart te brengen.

Great Place to Work_Pulse Survey

Pulse survey

Met de pulse surveys krijg je op regelmatige basis inzichten in wat er op een door jouw gekozen gebied speelt onder (een specifieke groep) medewerkers. Met deze inzichten kun je intern de dialoog aangaan om met elkaar verbeterpunten te bepalen.

Great Place to Work_Workshops

Workshops

Voordat je het Great Place to Work-traject instapt, wil je jouw organisatie duidelijkheid geven over wat ze kunnen verwachten én goed opvolging geven aan de resultaten. Daarom kun je voorafgaand en na het onderzoek kiezen voor workshops op maat. Zo weet je zeker dat je alles uit het medewerkersonderzoek haalt.

Great Place to Work_Consultancy

Consultancy

Gedurende het traject extra ondersteuning ontvangen om bijvoorbeeld de resultaten van het onderzoek te vertalen in doelstellingen? Onze consultants helpen je graag om een concrete vertaalslag te maken.

Great Place to Work_Advice for Multinationals

Advies voor multinationals

Organisatiecultuur kan een uitdagend onderwerp zijn in internationale organisaties. Ontvang advies op maat om van jouw internationale organisatie een great place to work for all te maken. 

Great Place To Work

Klaar om aan de slag te gaan?

Bespreek de mogelijkheden met ons team van experts.

Maak een online afspraak
10. Marketing - Website - Monique - Great Place to Work Nederland

Onze laatste blogs

Meer leren over ons medewerkersonderzoek en de thema’s die daarin centraal staan? Of ben je op zoek naar ervaringen van Great Place to Work Certified organisaties? Je leest het in onze blogs. 

 

Schrijf je in voor updates van nieuwe blogs