

Over deze organisatie
Promotieartikelen bestellen bij Pinkcube is een fluitje van een cent. Een snel proces, duidelijke kosten, snelle levertijden en kwaliteitsproducten; dat is waar wij voor gaan. Moeiteloos het mooiste resultaat. Dat is precies wat wij in het verleden, toen we nog een internetbureau waren en op zoek naar relatiegeschenken, nergens konden vinden. Zo is Pinkcube ontstaan, vanuit onze eigen frustratie. Dat kon en moest beter, vonden wij.
Pinkcube ontrafelde het hele proces en verbeterde het op alle punten. Het uitgangspunt: de klant staat centraal. Bestellen bij Pinkcube is als kijken door een roze bril: heerlijk zorgeloos. Een overzichtelijke website met handige zoekfuncties. Kies, klik, klaar. Een duidelijke offerte binnen 1 minuut en een digitaal ontwerp binnen 15 minuten. Wij houden van aanpakken en we weten wat werkt. Dus we geven gevraagd én ongevraagd advies, denken mee en vinden persoonlijk contact essentieel.
Het pionieren heeft ons geen windeieren gelegd, de samenwerkingen, klantbeoordelingen en gewonnen awards spreken voor zich. En dat we vaak gekopieerd worden, zien we als een compliment. Wij blijven ondertussen groeien en innoveren. In onze glazen bol zien we een mooie toekomst. Pinkcube lanceren in Spanje? Binnenkort een feit. Volgende stap: Frankrijk. Magnifique! De wereld ligt aan onze voeten, we kleuren Pinkcube-roze.


Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Werken bij Pinkcube
“Pinkcube voelt ondanks de grootte als een familiebedrijf waar voor medewerkers een persoonlijke en zakelijke interesse is”, vertelt E-commerce manager Marianne. Een quote die de spijker op zijn kop slaat. “Wanneer je nieuw bent bij Pinkcube, merk je vanaf dag één al dat behulpzaamheid en oprechte interesse verweven zijn in de bedrijfscultuur. Iedereen is bereid om je te helpen en neemt de tijd voor jouw vragen en ontwikkeling.” vult Content Marketeer Anna, die sinds januari 2020 werkzaam is bij Pinkcube, aan.
Het onboardingtraject start met een onboardingweek. Een kick-off presentatie, een reis door de organisatie, individuele kennismakingsgesprekken met alle collega’s, een 1:1 met je leidinggevende, dagelijkse stand-ups en dagafsluitingen. Aan het einde van de eerste week heb je een goede indruk van de teams en de samenwerking en weet je het een en ander over druktechnieken. Tijd voor een vrijdagmiddagborrel. Maandag starten we fris en fruitig met het inwerktraject voor je functie en starten we met het opstellen van doelstellingen voor de eerste maand.

Is jouw organisatie een great place to work?
Beantwoord 10 vragen en ontdek binnen 2 minuten direct waar jouw organisatie staat en krijg handige tips.
