Menu

Great Place To Work-Certified™

Luckt

Great Place To Work™ Certified
Mei 2022 - Mei 2023
Great Place To Work™ Certified
Mei 2023 - Mei 2024

Over deze organisatie

Luckt is een snelgroeiend adviesbureau. We realiseren innovatie in Zorg en Welzijn, met een focus op strategie, digitalisering, en innovatie. Met ons enthousiast en gedreven team gaan we voor zichtbare resultaten en zorgen we dat het ons samen Luckt!

Jean-Pierre Dullens, Projectleider
“Bij Luckt willen we elkaar echt kennen. Door regelmatig op zowel professioneel als privé vlak met elkaar het gesprek aan te gaan, weet je echt wat je aan elkaar hebt. Door dit mee te nemen in onze samenwerking creëren we een sterke synergie om niet alleen onze klanten verder te helpen, maar ook om jezelf te blijven ontwikkelen.”
Joyce de Laat, Partner & Senior Projectleider
“Mensen ontvangen naast veel verantwoordelijkheid ook veel vertrouwen. In combinatie met de korte lijnen binnen de organisatie zorgt dit ervoor dat iedereen graag dat beetje extra geeft. Zowel binnen het werk als daarbuiten, met het team onderling!”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Werken bij Luckt

Bij Luckt vinden we het heel belangrijk dat medewerkers goed worden begeleid bij de start, waardoor ze goed kunnen landen. Hiervoor is er een speciaal onboardingsprogrammaontwikkeld wat de nieuwe collega zelf doorloopt. Het is een interactief programma waarmeede nieuwe medewerker middels allerlei opdrachten Luckt en alle medewerkers goed leert kennen.

We hebben twee locaties vanuit waar we werken, namelijk Eindhoven en Utrecht, en om die reden is er extra aandacht voor de verbinding tussen de collega’s. De nieuwe collega krijgt ook een buddy toegewezen waarmee wekelijks een afspraak wordt gepland. De buddy is het eerste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat de starter zijn of haar weg vindt binnen de organisatie. Deze buddy biedt ondersteuning waar dit nodig is. Nadat de medewerker drie maanden in dienst is kan op verzoek van de medewerker met behulp van een interne coach een ontwikkeltraject worden doorlopen.

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified