Menu

Great Place To Work-Certified™

Bright Digital

Great Place To Work™ Certified
Juli 2022 - Juli 2023
Great Place To Work™ Certified
Juli 2023 - Juli 2024

Over deze organisatie

Bright is dé full service HubSpot partner voor enterprise klanten die hun digitale groei willen versnellen. 

Johan Lammers, Managing Director
“Het succes van een agency staat of valt met de mensen die er werken. Dat is bij Bright niet anders. Bright people 'turn on the brightness'! Ze gaan graag een uitdaging aan en hebben lef. Deze goede energie en gedrevenheid werkt aanstekelijk richting klanten.”
Teun Rutten, Lead Developer
“Ik werk hier al 6,5 jaar met veel plezier. Dit komt enerzijds door de professionele aanpak en de ontzettend gave projecten waar we iedere dag aan mogen werken en anderzijds door de leuke collega's, de informele sfeer en het feit dat Bright continu in haar medewerkers investeert.”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Bekijk de video

Werken bij Bright Digital

We zijn altijd blij om een nieuwe medewerker te ontvangen en vinden het belangrijk dat diegene zich op zijn gemak voelt. Op je eerste werkdag krijg je dan ook een warm welkom en alle benodigdheden om goed van start te gaan. 

Onze Office Manager ontvangt je in ons open-plan kantoor en maakt je wegwijs. Als eerste maak je natuurlijk kennis met je nieuwe collega's. En op je werkplek staan niet alleen je nieuwe laptop en eventueel je telefoon voor je klaar, maar ook een aantal leuke Bright gadgets. 

De Office Manager helpt je met opstarten en is jouw vraagbaak voor alles wat je wilt weten. In je welkomstmail kun je alles nog eens nalezen, bijvoorbeeld via de link naar het Bright Handboek, waar je alles vindt over onze cultuur en wijze van samenwerken.

Naast de Office Manager is je Teamlead er voor je. Hij of zij helpt je vakinhoudelijk helemaal op weg en zorgt voor je inwerkschema. In jouw eerste weken zijn al een aantal kennismakingsgesprekken gepland zodat je persoonlijk kennis maakt met iedereen die belangrijk is voor jouw rol. 

Je leert je collega's ook beter kennen tijdens de lunch, want bij Bright lunchen we gezellig samen in onze keuken. Tijd voor een frisse neus is er natuurlijk ook tussen de middag. En voor wie op vrijdag wil aansluiten is er de Bright Borrel - we hebben niet voor niks een bar in ons pand ;-).

Wil je een keer sfeer komen proeven? Kom dan eens langs om een bakje koffie te drinken of een potje tafelvoetbal te spelen!

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified