Menu
GPTWNL-NinaVanVliet-159 kopie (1)
GPTWNL-NinaVanVliet-159 kopie (1)

Pakketten en investering

Investeren in je medewerkers rendeert altijd. Al meer dan 30 jaar weten we dat vertrouwen leidt tot betere individuele, team- en bedrijfsresultaten. Groei en innovatie volgen vanzelf.

Maak kennis met onze pakketten en ontdek welke het beste bij jouw organisatie past.

Je kunt kiezen uit drie pakketten: Assess, Analyze en Accelerate. Ons medewerkersonderzoek vormt de basis van onze samenwerking en alle pakketten. Met elk pakket kun je gecertificeerd worden.

 

Maak kennis met onze pakketten

In de video hiernaast legt Mathieu in één minuut uit wat precies de verschillen zijn tussen onze pakketten.

Bekijk de video
Wat is de investering?
Ontdek het pakket dat het beste bij jouw organisatie past

Bereken jouw investering

Ontdek welk pakket het beste bij jou past en krijg een indicatie van de investering per jaar en de kostenbesparing die meedoen kan opleveren.

Vul jouw situatie in

Er werken medewerkers bij mijn organisatie. Ik wil meedoen in . De belangrijkste reden om mee te doen, is om
Ik wil:

Monique
Hulp nodig bij het kiezen van een pakket?
Maak dan een afspraak met een van onze experts op een moment dat voor jou het beste uitkomt. Je kunt ons ook bellen of mailen.
Plan een adviesgesprek

Ontdek onze pakketten

De Trust Index vormt de basis van alle pakketten. De verschillen zitten met name in de mate van inzicht in de resultaten en de begeleiding die je van ons krijgt.

Onderdeel van het pakket
Assess
Analyze
Meest gekozen
Accelerate
Onderzoek
Trust Index
De Trust Index is ons medewerkersonderzoek dat vertrouwen, trots en plezier in jouw organisatie meet. Deze universele thema’s bepalen of jouw organisatie een goede werkgever is. De Trust Index bestaat uit 60 stellingen, 5 demografische vragen, 3 meerkeuzevragen en 2 open vragen.
Culture Brief
Dit is een document waarin we vragen naar kwantitatieve gegevens over jouw organisatie.
Uitnodiging via QR code of loginpagina
Hebben jouw medewerkers geen zakelijk e-mailadres? Dan kun je je medewerkers uitnodigen via een QR-code of algemene loginpagina.
Inzicht in de resultaten
Resultaten in hoofdlijnen
Je ontdekt hoe jouw organisatie scoort op de vijf dimensies van de Trust Index. Ook krijg je inzicht in de vijf hoogst en vijf laagst scorende stellingen.
Gedetailleerde resultaten
Je krijgt volledig inzicht in alle resultaten van de Trust Index. Dat wil zeggen: de scores op de 60 stellingen en de antwoorden op de demografische, meerkeuze en open vragen. Ook kun je managers toegang geven tot de resultaten van hun eigen afdeling of team.
Benchmarks
Vergelijk jouw resultaten met die van andere organisaties.
Eigen extra vragen
Voeg eigen extra vragen toe aan de Trust Index.
Pulse surveys
Pulse surveys zijn tussentijdse metingen. Hiermee kun je je voortgang meten of onderzoek doen naar specifieke thema's op afdeling- of teamniveau.
Begeleiding
Digitale begeleiding
Alle contactmomenten tijdens het traject zijn digitaal via Teams of e-mail.
Customer Success Manager
Een Customer Success Manager is jouw eerste aanspreekpunt. Hij of zij ondersteunt je tijdens het traject. Je hebt op de volgende momenten contact met jouw Customer Success Manager: vóór het onderzoek (onboarding), na het onderzoek (navigatie), tijdens de opvolging (check-ins) en na afloop van het traject (evaluatie).
Onboarding
Tijdens de online onboarding maak je kennis met jouw Customer Success Manager. Zaken als draagvlak, doelen en planning komen aan bod.
Navigatie
Tijdens de online navigatie neemt jouw Customer Success Manager je mee in de resultaten van het onderzoek.
Onderdeel van het pakket
Assess
Analyze
Meest gekozen
Accelerate
Onderzoek
Trust Index
De Trust Index is ons medewerkersonderzoek dat vertrouwen, trots en plezier in jouw organisatie meet. Deze universele thema’s bepalen of jouw organisatie een goede werkgever is. De Trust Index bestaat uit 60 stellingen, 5 demografische vragen, 3 meerkeuzevragen en 2 open vragen.
Culture Brief
Dit is een document waarin we vragen naar kwantitatieve gegevens over jouw organisatie.
Uitnodiging via QR code of loginpagina
Hebben jouw medewerkers geen zakelijk e-mailadres? Dan kun je je medewerkers uitnodigen via een QR-code of algemene loginpagina.
Inzicht in de resultaten
Resultaten in hoofdlijnen
Je ontdekt hoe jouw organisatie scoort op de vijf dimensies van de Trust Index. Ook krijg je inzicht in de vijf hoogst en vijf laagst scorende stellingen.
Gedetailleerde resultaten
Je krijgt volledig inzicht in alle resultaten van de Trust Index. Dat wil zeggen: de scores op de 60 stellingen en de antwoorden op de demografische, meerkeuze en open vragen. Ook kun je managers toegang geven tot de resultaten van hun eigen afdeling of team.
Benchmarks
Vergelijk jouw resultaten met die van andere organisaties.
Eigen extra vragen
Voeg eigen extra vragen toe aan de Trust Index.
Pulse surveys
Pulse surveys zijn tussentijdse metingen. Hiermee kun je je voortgang meten of onderzoek doen naar specifieke thema's op afdeling- of teamniveau.
Begeleiding
Digitale begeleiding
Alle contactmomenten tijdens het traject zijn digitaal via Teams of e-mail.
Customer Success Manager
Een Customer Success Manager is jouw eerste aanspreekpunt. Hij of zij ondersteunt je tijdens het traject. Je hebt op de volgende momenten contact met jouw Customer Success Manager: vóór het onderzoek (onboarding), na het onderzoek (navigatie), tijdens de opvolging (check-ins) en na afloop van het traject (evaluatie).
Onboarding
Tijdens de online onboarding maak je kennis met jouw Customer Success Manager. Zaken als draagvlak, doelen en planning komen aan bod.
Navigatie
Tijdens de online navigatie neemt jouw Customer Success Manager je mee in de resultaten van het onderzoek.
Laten we kennismaken

Klaar om aan de slag te gaan met jouw cultuur?

1593892697104
“Een mooie missie, stevige strategie en heldere doelen slagen enkel en alleen als ze worden gedragen door een sterke en fijne cultuur. Die cultuur meetbaar en tastbaar maken, zodat je er ook daadwerkelijk aan kunt bouwen, dat is waarom je Great Place to Work moet inzetten.”
Jurriaan van Reijsen, Employee Engagement Lead bij Avisi

Veel gestelde vragen

Mathieu
Twijfel je nog?
Plan dan een vrijblijvend adviesgesprek. In dit gesprek bekijken we samen welk pakket het beste bij jouw organisatie past.
Ik heb advies nodig