Menu

Vergelijk de pakketten

Onderdeel van het pakket
Assess
Analyze
Meest gekozen
Accelerate
Employer branding
Certificering
Met elk pakket kun je gecertificeerd worden, als je aan de certificeringsvoorwaarden voldoet. Certificering is 100% gebaseerd op de resultaten van de Trust Index.
Best Workplaces
Gecertificeerde organisaties maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces. Deze lijst met de beste werkgevers van Nederland maken we elk jaar bekend.
Data & Inzicht
Eerste indruk
Je ontdekt hoe jouw organisatie scoort op de 5 dimensies van de Trust Index. Ook krijg je inzicht in de 5 hoogst en de 5 laagst scorende stellingen.
100% inzicht
Je krijgt volledig inzicht in alle resultaten van de Trust Index. Dat wil zeggen: de scores op de 60 stellingen en de antwoorden op de 2 open vragen.
Resultaten filteren en vergelijken
Filter de resultaten op leeftijd, gender en functie om patronen en opvallendheden te ontdekken. Maak gebruik van onze benchmarks en vergelijk jouw resultaten met die van andere organisaties.
Managerstoegang
Geef managers toegang tot de resultaten van hun eigen afdeling of team.
Eigen vragen toevoegen
Voeg eigen extra vragen toe aan de Trust Index.
Pulse surveys
Pulse surveys zijn tussentijdse metingen. Hiermee kun je je voortgang meten of onderzoek doen naar specifieke thema's op afdeling- of teamniveau.
Medewerkers zonder e-mailadres uitnodigen
Hebben jouw medewerkers geen zakelijk e-mailadres? Dan kun je je medewerkers uitnodigen via een QR-code of algemene loginpagina.
Eigen tekst in uitnodigings- en herinneringsmails
Pas de standaardtekst aan in de uitnodigings- en herinneringsmail die naar je medewerkers worden verstuurd.
Geavanceerde onderzoeksoplossingen
Extra mogelijkheden voor maatwerk en ondersteuning voor grote en/of internationale organisaties met complexe structuren.
Inspiratie
Toegang tot de community
Kom in contact met gelijkgestemde professionals, krijg toegang tot exclusieve content en ontdek de tools om nog meer uit de resultaten van je medewerkersonderzoek te halen.
Begeleiding
Customer Support
Onze Customer Support staat voor je klaar als je vragen hebt over je onderzoek.
Customer Success Manager
Een Customer Success Manager is jouw eerste aanspreekpunt en ondersteunt je voor, tijdens en na het onderzoek voor een geslaagd traject.
Onboarding
Tijdens de online onboarding maak je kennis met jouw Customer Success Manager. Zaken als draagvlak, doelen en planning komen aan bod.
Resultatenverkenning
Tijdens de online resultatenverkenning neemt jouw Customer Success Manager je mee in de resultaten van het onderzoek.
Onderdeel van het pakket
Assess
Analyze
Meest gekozen
Accelerate
Employer branding
Certificering
Met elk pakket kun je gecertificeerd worden, als je aan de certificeringsvoorwaarden voldoet. Certificering is 100% gebaseerd op de resultaten van de Trust Index.
Best Workplaces
Gecertificeerde organisaties maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces. Deze lijst met de beste werkgevers van Nederland maken we elk jaar bekend.
Data & Inzicht
Eerste indruk
Je ontdekt hoe jouw organisatie scoort op de 5 dimensies van de Trust Index. Ook krijg je inzicht in de 5 hoogst en de 5 laagst scorende stellingen.
100% inzicht
Je krijgt volledig inzicht in alle resultaten van de Trust Index. Dat wil zeggen: de scores op de 60 stellingen en de antwoorden op de 2 open vragen.
Resultaten filteren en vergelijken
Filter de resultaten op leeftijd, gender en functie om patronen en opvallendheden te ontdekken. Maak gebruik van onze benchmarks en vergelijk jouw resultaten met die van andere organisaties.
Managerstoegang
Geef managers toegang tot de resultaten van hun eigen afdeling of team.
Eigen vragen toevoegen
Voeg eigen extra vragen toe aan de Trust Index.
Pulse surveys
Pulse surveys zijn tussentijdse metingen. Hiermee kun je je voortgang meten of onderzoek doen naar specifieke thema's op afdeling- of teamniveau.
Medewerkers zonder e-mailadres uitnodigen
Hebben jouw medewerkers geen zakelijk e-mailadres? Dan kun je je medewerkers uitnodigen via een QR-code of algemene loginpagina.
Eigen tekst in uitnodigings- en herinneringsmails
Pas de standaardtekst aan in de uitnodigings- en herinneringsmail die naar je medewerkers worden verstuurd.
Geavanceerde onderzoeksoplossingen
Extra mogelijkheden voor maatwerk en ondersteuning voor grote en/of internationale organisaties met complexe structuren.
Inspiratie
Toegang tot de community
Kom in contact met gelijkgestemde professionals, krijg toegang tot exclusieve content en ontdek de tools om nog meer uit de resultaten van je medewerkersonderzoek te halen.
Begeleiding
Customer Support
Onze Customer Support staat voor je klaar als je vragen hebt over je onderzoek.
Customer Success Manager
Een Customer Success Manager is jouw eerste aanspreekpunt en ondersteunt je voor, tijdens en na het onderzoek voor een geslaagd traject.
Onboarding
Tijdens de online onboarding maak je kennis met jouw Customer Success Manager. Zaken als draagvlak, doelen en planning komen aan bod.
Resultatenverkenning
Tijdens de online resultatenverkenning neemt jouw Customer Success Manager je mee in de resultaten van het onderzoek.
Ontdek het pakket dat het beste bij jouw organisatie past

Bereken jouw investering

Ontdek welk pakket het beste bij jou past en krijg een indicatie van de investering per jaar en de kostenbesparing die meedoen kan opleveren.

Vul jouw situatie in

Er werken medewerkers bij mijn organisatie. Ik wil meedoen in . De belangrijkste reden om mee te doen, is om
Ik wil:

Veelgestelde vragen

Mijn vraag staat er niet tussen
Esther
Hulp nodig bij het kiezen van een pakket?
Plan dan een kennismaking met een van onze experts of neem contact met ons op.
Plan een kennismaking