Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze cookieverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

Hoe wordt jouw organisatie een great place to work?

Vanuit Great Place To Work hebben wij twee labels waarmee wij goed werkgeverschap erkennen: certificering en Best Workplaces. 

De basis van onze erkenning is de medewerkersperceptie over de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen de organisatie.
Ontdek in deze video de criteria!

Dit is hoe het werkt:

Iedere organisatie kan een goede werkgever zijn, ongeacht sector of grootte. Om gecertificeerd te worden als great place to work is een Trust Index (medewerkersonderzoek) score van 70% of hoger nodig én is een volledig ingevulde Culture Brief (Excelbestand met data zoals demografische gegevens, verloop en verzuim) vereist. Wil je als gecertificeerde organisatie meedingen voor de Best Workplaces lijst? Dan is ook de Culture Audit (werkgeversonderzoek) vereist. Jaarlijks maken wij in maart de Top 10 Best Workplaces in vier categorieën bekend.

1. Trust Index
(medewerkersonderzoek)

Meet de perceptie van de medewerkers over de mate van vertrouwen, trots en plezier.


2. Analyse van de resultaten

Ontvang een terugkoppeling van de resultaten en advies voor opvolging. 

3. Certificering


Ontvang de titel Great Place to Work Certified indien jullie organisatie voldoet aan de criteria.

4. Culture Audit
(werkgeversonderzoek)

Ontvang een analyse van jullie beleid & programma's aan de hand van twaalf thema's.


5. Nominatie voor de Top Best Workplaces

Als Great Place To Work Certified komen jullie in aanmerking voor een plek bij de Top 10 Best Workplaces. 

Wat levert het zijn van een Great Place To Work op?

1. Behouden van medewerkers

Een positief werkgeversimago vergroot de naamsbekendheid, helpt bij het behouden van medewerkers en onderscheidt een organisatie van haar concurrenten. Het zijn van een goede werkgever is een prestatie om trots op te zijn en om te intern en extern te delen. 

2. Aantrekken van talenten


Medewerkers anno nu zijn op zoek naar organisatie die past bij waar ze voor staan, waar ze zich kunnen ontwikkelen en kijken verder dan enkel salaris. Het zijn van een goede werkgever is een onderscheidende factor bij deze zoektocht. 


3. Betere bedrijfsresultaten

Door samen met de medewerkers te bouwen aan een organisatiecultuur van vertrouwen, trots en plezier, zal de betrokkenheid, inzet en prestaties van mensen toenemen. In een omgeving van vertrouwen gaat er geen tijd verloren aan bijvoorbeeld vriendjespolitiek of onduidelijke communicatie. Dit zie je ook terug in een verbetering van de bedrijfsresultaten. 

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC