Whitepaper - De 4 succesfactoren voor een geslaagd medewerkersonderzoek » Great Place to Work Nederland

whitepaper

4 succesfactoren voor een geslaagd medewerkersonderzoek 

illus big ipad2

Commitment, communicatie, opvolging en dialoog - de ingrediënten om de opvolging van een medewerkersonderzoek succesvol te maken

In deze whitepaper gaan we in op de vier aspecten die de opvolging van een medewerkersonderzoek succesvol maken. Te beginnen bij wat je voorafgaand aan het onderzoek doet: het creëren van commitment en het communiceren van de doelstellingen en het proces. Zodra de resultaten binnen zijn is het tijd voor een gezamenlijke opvolging met medewerkers waarbij managers niet zelf de cijfers gaan interpreteren. Om tot de kern van de issues te komen is het dan ook cruciaal om de dialoog aan te gaan. Het succesvol opvolging geven aan een medewerkersonderzoek is een kans om te bouwen aan vertrouwen.

Vul hieronder je gegevens in om de whitepaper te downloaden.

Organisatie

Aanvraag



Inschrijven nieuwsbrief:

Neem contact met mij op:

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC