Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze privacyverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

whitepaper

4 succesfactoren voor een geslaagd medewerkersonderzoek 

illus big ipad2

Commitment, communicatie, opvolging en dialoog - de ingrediënten om de opvolging van een medewerkersonderzoek succesvol te maken

In deze whitepaper gaan we in op de vier aspecten die de opvolging van een medewerkersonderzoek succesvol maken. Te beginnen bij wat je voorafgaand aan het onderzoek doet: het creëren van commitment en het communiceren van de doelstellingen en het proces. Zodra de resultaten binnen zijn is het tijd voor een gezamenlijke opvolging met medewerkers waarbij managers niet zelf de cijfers gaan interpreteren. Om tot de kern van de issues te komen is het dan ook cruciaal om de dialoog aan te gaan. Het succesvol opvolging geven aan een medewerkersonderzoek is een kans om te bouwen aan vertrouwen.

Vul hieronder je gegevens in om de whitepaper te downloaden.

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC