Menu

Great Place To Work-Certified™

Teleperformance

World's Best Workplaces™ 2023
Positie 5
Great Place To Work™ Certified
Augustus 2022 - Augustus 2023
Great Place To Work™ Certified
Februari 2021 - Februari 2022
Best Workplaces™ Europe 2023 - Multinational
Positie 7

Over deze organisatie

Wij zijn een internationale organisatie die het klantcontact van een breed scala aan opdrachtgevers uit handen neemt. Met ongeveer 4.000 collega’s verdeeld over 6 vestigingen in Nederland verzorgen wij klantcontact per mail, telefoon, chat en social media.

Soumia Ferkouche, HR Adviseur
“We hebben super collega's en er heerst een familie gevoel. Bij Teleperformance werken we hard en lachen we veel! Wanneer je op een positieve manier laat zien wat je in huis hebt, zijn er veel mogelijkheden.”
Norbert van Liemt, CEO Teleperformance Benelux & Suriname
“We hebben door corona een hele snelle transitie moeten maken naar thuiswerken. We zijn in staat geweest om hierbij onze medewerkers centraal te blijven stellen. Met name de hoge waardering voor het gevoel van betrokkenheid en ondersteuning bevestigt dat we op de goede weg zijn.”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Werken bij Teleperformance

Teleperformance verzorgt het klantcontact voor grote organisaties. Niet alleen multinationals kloppen bij ons aan, ook overheden doen een beroep op ons. Bij ons vertegenwoordig jij zo’n bekende naam. Je beantwoordt vragen en lost problemen op. Dat is dankbaar werk! Bij Teleperformance kom je op een contactcenter te werken. Dat is iets anders dan een callcenter. We doen namelijk méér dan telefoontjes beantwoorden. Klanten nemen contact op per social media, e-mail of chat.

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified