Flag

HelloFresh

Branche
e-Commerce
Locatie

Amsterdam

Aantal medewerkers

290

Website
Hellofresh.nl
HelloFresh
HelloFresh

Over deze organisatie

HelloFresh is wereldwijd marktleider van vers eten thuis! We streven ernaar om elk huishouden de mogelijkheid te bieden om te genieten van gezonde, huisgemaakte maaltijden zonder voorbereiding, zonder boodschappen, en zonder gedoe. Alles wat nodig is voor heerlijke gerechten is zorgvuldig gepland, ingekocht en geleverd bij je thuis op het voor elke klant meest geschikte tijdstip.

92%
Eerlijke behandeling van mensen ongeacht persoonskenmerken.
92%
Verbondenheid tussen collega's onderling, iedereen kan zichzelf zijn en mensen helpen elkaar.
85%
Het werken in een leuke werkomgeving en gastvrijheid bij het ontvangen van nieuwe medewerkers.
84%
Een gevoel van trots op de prestaties van het team.
Pauwel-HelloFresh-Great-Place-To-Work-Certified3
“Ik ben heel trots dat HelloFresh Benelux een gecertificeerde Great Place To Work is! De beste omgeving bieden voor onze mensen om zowel aan onze missie bij te dragen als zichzelf te ontwikkelen is een prioriteit geweest sinds we als bedrijf gestart zijn, en het is fantastisch dat we hiervoor nu de erkenning krijgen.”

Pauwel Wiertsema
CEO HelloFresh Benelux

HelloFresh als werkgever

Nadat de nieuwkomer de baan heeft geaccepteerd, sturen wij hen een uitnodiging voor de Onboarding dag, ons personeelshandboek en andere documenten om ze op weg te helpen. Voor internationale collega’s hebben we een “Welkom in Nederland” gids gemaakt om ze te helpen met administratieve taken, het settelen en leuke dingen om te doen in en rond Amsterdam. Om zich voor te bereiden en hun HelloFresh-Journey te starten, ontvangt elke nieuwe collega toegang tot onze Onboarding App. Het doel is om mensen enthousiast te maken over wat hun te wachten staat, hen meer te leren over ons DNA en waardes, hun voor te bereiden op de eerste dag en om virtueel al wat collega’s te leren kennen.

De eerste dag start met een HelloFresh geschiedenisles door onze CEO Pauwel, gevolgd door een introductie in onze processen door Thomas, onze COO, en als laatste ons merk & marketing verhaal door Lydi, onze CMO. Vervolgens presenteren alle Head Ofs van alle teams zichzelf, hun activiteiten en hun teamstructuur en -leden. Na dit theoretische deel van de dag is het tijd voor een fotoshoot met de nieuwkomers favoriete groente of fruit voor onze wall of fame. Na de lunchpauze met alle nieuwkomers is het tijd om meer te leren over onze klanten, mee te doen met de speed dating sessie om nieuwe collega’s te ontmoeten en een introductievideo te maken voor alle collega’s. De Onboarding eindigt met een unboxing sessie met een van onze collega’s van het producten team voor we onze schorten omdoen om de HelloFresh recepten van die week te koken en eten.

Nieuwsgierig geworden? Bekijk de vacatures!

Dina Bailey

Contactpersoon
Dina Bailey

Media