Menu

Great Place To Work-Certified™

Woongoed Zeist

Great Place To Work™ Certified
Januari 2022 - Januari 2023
Great Place To Work™ Certified
Januari 2023 - Januari 2024

Over deze organisatie

Fijn wonen in Zeist. Zowel in je eigen huis als in jouw buurt. Daar zetten circa 80 collega's van woningcorporatie Woongoed Zeist zich dagelijks voor in. Eén op de vier inwoners van Zeist huurt bij hen. Dé uitgangspunten in de manier van werken, zowel intern als extern: Samenwerken, Klantgericht en Verantwoordelijkheid.

Rob Wassenberg, Directeur bestuurder
“Woongoed Zeist is een Great Place to Work omdat we voor een groot deel van Zeist voortdurend bezig zijn het leefklimaat te verbeteren en dat op manier dat alle medewerkers hun betrokkenheid en talenten ten volle kunnen inzetten.”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Bekijk de video

Werken bij Woongoed Zeist

We vinden het belangrijk dat jij je snel thuis voelt bij ons. Na de ondertekening van jouw contract laten we je alvast kennismaken met onze strategie en kernwaarden Samenwerken, Klantgericht en Verantwoordelijkheid. Je kijkt naar een opname van onze talkshow ‘Woongoed Live’ en je maakt drie ommetjes terwijl je luistert naar de podcast ‘Woongoed Wandelt Vooruit’. En die heten niet voor niets zo. Continu verbeteren staat hoog op de agenda.

Op je 1ste werkdag zorgen jouw collega’s voor een warm welkom. Zowel op kantoor als digitaal. Natuurlijk ontvang je een telefoon, laptop en andere benodigdheden om jouw werk goed te kunnen doen. Er ligt een inwerkprogramma voor je klaar en er staan diverse kennismakingsgesprekken in jouw agenda. Je buddy leid je rond in ons kantoor. Een andere collega maakt jou wegwijs in de programma’s en systemen waar jij mee gaat werken. In de 1ste week stel je jezelf voor tijdens onze (online) weekstart. Een wijkbeheerder neemt je vervolgens mee op pad. En je luistert mee naar de vragen van onze huurders en woningzoekenden bij onze Klantenservice

Wij zijn benieuwd naar jouw ervaringen. En horen dan ook graag wat we goed doen én wat er beter kan. Dit bespreek je na jouw eerste 30 dagen met jouw leidinggevende. En daar gaan we mee aan de slag. Zo werken we samen aan een fijne werkplek én een fijn thuis. Voor onze collega’s én voor onze huurders!

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified