Flag

Synechron

Branche

Advies/Consultancy/Financiële dienstverlening

Locatie

Amsterdam

Opgericht in

2001

Aantal medewerkers

130

Website

www.synechron.com

Synechron-Logo-1
Synechron-Great-Place-To-Work-Certified-1

Over deze organisatie

Wij zijn leiders in verandering, baanbrekende digitale ervaringen en technologie voor een betere toekomst. Synechron begon in 2001 als een klein, zelfstandig team en vanaf daar zijn we blijven bouwen en hebben onze organisatie zien groeien tot meer dan 13.000 mensen wereldwijd, verspreid over 36 kantoren in 17 landen.

Vanuit onze solide basis in de financiële dienstverlening zijn we een prominent wereldwijd digitaal adviesbureau geworden voor grote financiële dienstverleners en technologiebedrijven. Met een belangrijke focus op vertrouwen, en in samenwerking met onze klanten, leiden we moderniserings- en digitale optimalisatietrajecten met brede expertise op het gebied van Enterprise Advisory en Technology Consulting, Data, Digital, Cloud & DevOps, Engineering en System Integration. We bieden onze klanten end-to-end-maatwerk oplossingen.

Radia-Elbariri-Synechron-Great-Place-To-Work-1

"During the years I’ve worked for several organizations and I can sincerely say that this is an organization where I don’t experience any hierarchy. This says so much about the environment where we work in and the people we work with. We do not only work and play hard, but also care a lot about each other. The dynamic and the atmosphere makes Synechron for me the greatest place to work."

Radia Elbariri
Office manager
92%
Het werken in een leuke werkomgeving en gastvrijheid bij het ontvangen van nieuwe medewerkers.
91%
Eerlijke behandeling van mensen ongeacht persoonskenmerken.
91%
Verbondenheid tussen collega's onderling, iedereen kan zichzelf zijn en mensen helpen elkaar.
86%
Ondersteuning in professionele en persoonlijke ontwikkeling én het tonen van waardering
Synechron-Great-Place-To-Work-Certified-2

Great Place to Work Certified

Synechron is getoetst op de Great Place to Work criteria. Op basis van de feedback van de medewerkers over de mate van vertrouwen, trots en plezier is Synechron gecertificeerd. 

Bij Synechron scoren de medewerkers het hoogst op de onderlinge verbondenheid en plezier met elkaar. Zo scoort de stelling ‘Wanneer je hier komt werken, wordt ervoor gezorgd dat je je snel welkom voelt ' 94%.

JarnoDroog-groot-metstropdas

“Als jij op zoek bent naar een steile leercurve en graag wilt investeren in je persoonlijke ontwikkeling in een internationale innovatieve omgeving, dan zit je bij Synechron goed.”

Jarno Droog
Senior Director

Werken bij Synechron

 

We geloven sterk in het idee dat ons bedrijf en onze gemeenschap worden aangedreven door het omarmen van een handvol belangrijke waarden. Een echte ‘Synechronite’ wordt richt zich op vijf waardes: Client-first, Integrity, Agility, Execution, and Excellence.

Onze werknemers onderscheiden zich met deze eigenschappen van andere bedrijven. We geloven niet alleen dat mensen met deze waarden ons kunnen helpen groeien als organisatie, maar we zijn er ook van overtuigd dat we hen de juiste werkomgeving kunnen bieden.

Ons sollicitatieproces is, naast het vinden van een match op basis van competenties, specifiek ontworpen om een match te vinden op basis van onze culturele waarden. We willen ervoor zorgen dat de kandidaat een volledig beeld krijgt van Synechron en dat wij een goed beeld kunnen vormen van de kandidaat. Daarom bestaat ons selectieproces uit drie sollicitatiegesprekken en een assessment.

Eerste gesprek. Het doel van het eerste gesprek is om kennis te maken en verwachtingen in kaart te brengen, dit online interview is met één of twee consultants.  

Assessment. Het EQ-gedeelte van de assessment is stof voor het gesprek in het tweede interview. Het IQ-gedeelte van de assessment is een test die plaats neemt voordat het tweede interview is ingepland.  

Tweede gesprek. Wie ben jij als een persoon en professioneel? Het doel van het laatste gesprek is het op de proeft stellen van jouw toegevoegde waarde voor Synechron, dit interview is gevoerd door een directeur en HR-medewerker.

 

Als alle rondes succesvol zijn voor zowel de kandidaat als voor Synechron, gaan we verder met het arbeidsvoorwaardengesprek en hopen we dat we snel een nieuwe ‘Synechronite’ kunnen verwelkomen!

Wij vinden het belangrijk dat (nieuwe) medewerkers zich snel thuis voelen binnen onze organisatie. Ons onboardingsproces is erop gericht om nieuwe medewerkers zo snel mogelijk wegwijs te maken binnen ons bedrijf.

Op de eerste dag zorgen wij ervoor dat alles klaar staat, zodat de nieuwe medewerker een jump-start kan maken op de eerste werkdag! Vanaf het moment van tekenen zorgen wij ervoor dat de nieuwe medewerker zich welkom voelt.

Het programma van de eerste weken staat vast, zodat de nieuwe medewerker het bedrijf en zijn/haar nieuwe collega’s leert kennen. Drie keer per jaar wordt een Onboarding Bootcamp evenement georganiseerd voor alle recent gestarte medewerkers. Dit evenement wordt georganiseerd zodat de nieuwe medewerkers Synechron leren kennen, maar ook zichzelf en de andere nieuwe medewerkers.

Enthousiast geworden? Bekijk de vacatures bij Synechron op de vacaturepagina.

Contactpersoon: Lotje Rogge (HR Manager)