Branche |
IT Consulting |
Locatie |
Utrecht |
Opgericht in |
2000 |
Aantal medewerkers |
36 |
Website |
Codit is een innovatief IT-bedrijf dat consultancy, technologie en managed services levert aan toonaangevende klanten uit de hele wereld. We helpen bedrijven om operationele kosten te verlagen, efficiency te verhogen en communicatie te verbeteren dankzij de integratie van mensen, applicaties en ‘dingen’’. Codit heeft meer dan 180 medewerkers in dienst in Nederland, België, Frankrijk, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg en Malta. Sinds 2000 implementeerden we wereldwijd meer dan 500 integratie- en cloudoplossingen. Onze geavanceerde Internet of Things (IoT), Artificial Intelligence (AI) en Azure integratie oplossingen verbinden organisatie met hun klanten, medewerkers, leveranciers, partners en volgers. Verbinden betekent ook gespecialiseerde kennis en vaardigheden samenbrengen en die combinatie omzetten in een krachtige visie.
"Collega's zoeken elkaar op, er is een hoge mate van familie- en teamgevoel aanwezig; dit is echt gaaf om te zien!"
2020 is op alle gebieden een bijzonder jaar geweest voor de collega’s bij Codit Nederland. Eén feit springt eruit tussen alle andere uitzonderlijke gebeurtenissen: de vestiging in Utrecht is opnieuw gecertificeerd als ‘Great Place to Work’, nu al voor het derde jaar achtereen! Lees meer hierover in dit artikel.
Codit is getoetst op de Great Place To Work criteria. De certificering is gebaseerd op de feedback die de medewerkers van Codit hebben gegeven over de mate van vertrouwen, trots en plezier. Voor het derde jaar op rij is Codit gecertificeerd.
De medewerkers scoren het hoogst op de Onderlinge verbondenheid & plezier. Onder andere de stelling ‘Je kunt hier op mensen rekenen als je ze nodig hebt' scoort 97%.
Voordat een nieuwe collega start willen wij natuurlijk dat alle faciliteiten geregeld zijn. We zorgen ervoor dat de nieuwe collega een Codit account krijgt, er een laptop en telefoon klaar liggen. Indien er gebruik gemaakt wordt van de lease auto zal deze ook per startdatum beschikbaar gesteld worden.
In de tussentijd blijven we contact houden, afhankelijk van de tussenperiode (tekenen van het contract en daadwerkelijke start) proberen we de nieuwe collega zoveel mogelijk te betrekken. Als er in de tussentijd Codit events gepland staan wordt de nieuwe collega ook uitgenodigd.
Een paar dagen voor de daadwerkelijke start is er contact met de nieuwe medewerker om een afspraak in te plannen voor de eerste werkdag. Wat ligt er dan klaar? De starters Toolkit; deze bestaat uit Codit rugzak, laptop, telefoon en sleutels. Op de eerste werkdag wordt er tijd ingepland om de tips&tricks te delen over belangrijke processen, zoals tijdschrijven, declaraties, instellen van de laptop. Afhankelijk in welke rol de nieuwe collega gaat werken zullen er kennismakingsgesprekken ingepland worden met collega’s om nader kennis te maken en te spreken over de domeinen, klanten, technieken et cetera.
Ben je benieuwd naar de vacatures bij Codit? Ga naar hun vacaturepagina en lees de ervaringen van starter Bram en senior consultant Vincent.
e: NL_Info@greatplacetowork.com
a: Gonnetstraat 26
2011 KA Haarlem
Nederland
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.