Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze privacyverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

De rol van leiderschap in employee experience 

Steeds meer zien we dat organisaties willen dat hun medewerkers een positieve ervaring binnen een bedrijf hebben. Dat is namelijk niet alleen positief voor de medewerker, maar werkt ook door op factoren zoals productiviteit en innovativiteit. De employee experience draait om de medewerker zo’n goed mogelijke beleving geven binnen je organisatie.

Leiderschap is één van de factoren die zwaar meeweegt om deze experience optimaal te laten zijn. Maar, leiderschap en employee experience combineren: hoe doe je dat op een goede manier? Is het haalbaar bij snelle organisatieveranderingen? 

Ja, ik ontvang graag de whitepaper De rol van leiderschap in Employee Experience

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC