







Over deze organisatie
We verzorgen klantinteracties voor diverse toonaangevende bedrijven en overheidsinstanties. Onze medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt, beantwoorden vragen en lossen problemen op via diverse communicatiekanalen. Met slimme technologie (zoals AI) en menselijke empathie zorgen we voor een optimale klantbeleving.

%20(1).png?width=400&name=Laura%20(2)%20(1).png)

Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Werken bij TP
TP verzorgt het klantcontact voor grote organisaties. Niet alleen multinationals kloppen bij ons aan, ook overheden doen een beroep op ons. Bij ons vertegenwoordig jij zo’n bekende naam. Je beantwoordt vragen en lost problemen op. Dat is dankbaar werk! Bij TP kom je op een contactcenter te werken. Dat is iets anders dan een callcenter. We doen namelijk méér dan telefoontjes beantwoorden. Klanten nemen contact op per social media, e-mail of chat.
Laat zien dat je een goede werkgever bent
Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.
