Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze cookieverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

Winnaar Special Award Spreken: Kindergarden

De Special Awards van 2015 worden uitgereikt aan drie organisaties die in hun werkgeversbeleid speciale aandacht geven aan de drie beleidsterreinen die helpen om organisatiedoelstellingen te realiseren en het trotsgevoel versterken.

De organisaties die een Special Award ontvangen, scoren zowel hoog op hun beleid als in de perceptie van de medewerker. Een van de special awards die we dit jaar uitreiken is voor een organisatie die erin geslaagd is om op een onderscheidende manier informatie te delen en een transparante organisatiecultuur te creëren (beleidsterrein Spreken).

DE WINNAAR VAN DE SPECIAL AWARD OP HET GEBIED VAN SPREKEN DIT JAAR IS KINDERGARDEN.

Kindergarden is een kinderopvang organisatie met ruim 27 vestigingen in Nederland en zo'n 500 medewerkers. 

WAAROM WINT KINDERGARDEN DE SPECIAL AWARD VOOR SPREKEN?

Zij winnen deze Special Award, omdat ze uitgebreid investeren in het behouden van zeer korte lijnen in hun organisatie, wat door de medewerkers erg gewaardeerd wordt. De medewerkers hebben het gevoel dat ze goed op de hoogte gehouden worden van belangrijke issues en veranderingen.

Kindergarden heeft 27 vestigingen verspreid over Nederland, dat biedt uitdagingen om de lijnen kort te houden en de medewerkers niet alleen te verbinden met hun eigen vestiging, maar ook aan het hoofdkantoor en Kindergarden als geheel. Ze doen dit door persoonlijke aandacht te besteden aan de medewerkers en de lijnen kort te houden. Dit doen ze door verschillende nieuwsbrieven en meetings. Eens per kwartaal wordt een conference call georganiseerd waarbij de CEO alle medewerkers op de hoogte stelt van nieuwe plannen, doelstellingen en resultaten. Het is een directe en interactieve manier om open en transparant te communiceren.
Andere programma’s met een zeer grote impact zijn de regelmatige bezoeken van de CEO en het MT aan de vestigingen. Tijdens deze bezoeken wordt informatie uitgewisseld, maar ook vragen gesteld en feedback gegeven. De organisatie is ervan overtuigd dat het cruciaal is om het persoonlijke contact te behouden, informatie te delen te verkrijgen en om een sterke band te houden met de ‘vloer’. In lijn hiermee heeft het MT jaarlijks een stagedag waarin zij in vestigingen meewerken.

Interesse in dit onderwerp? Lees dan ook:

 
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe publicaties, events en ander nieuws? Volg ons dan op LinkedIn en meld je aan voor de nieuwsbrief!



020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC