Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze cookieverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

Contact

Wil je meer weten over Great Place To Work en hoe wij jouw organisatie kunnen helpen om een betere werkgever te worden?

Deel jouw contactgegevens en vragen in onderstaand formulier en wij zullen snel contact met je opnemen.
 
Je kunt ons ook direct bereiken via telefoon (020 260 06 94), e-mail of via onze livechat.



Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste publicaties en events? Volg ons via LinkedIn of meld je aan voor de nieuwsbrief. 



Great Place to Work Nederland

Wibautstraat 137-D

1097 DN Amsterdam

Stel je vragen via onderstaand formulier en we nemen snel contact met je op!

Routebeschrijving

Great Place to Work
Wibautstraat 137-D
1097 DN Amsterdam

Kom je met de trein?

Great Place to Work is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Ons kantoor ligt op loopafstand van Amsterdam Amstel Station. Loop bij de hoofduitgang van het station rechtdoor, steek het Prins Bernhardplein diagonaal over en je vindt de ingang aan de rechterkant van de straat naast een kantoor van Vodafone. Bij aankomst op de Wibautstraat 137-D, loop je door de schuifdeuren en kun je ons vinden bij de G op de intercom. Wij doen vervolgens graag de deur voor je open.

Kom je met de auto?

In de buurt van ons kantoor zijn verschillende parkeermogelijkheden. De dichtstbijzijnde parkeergarage is die van ParkBee Hotel Casa Amsterdam (ma-vrij, €4 per uur, za-zo, €2 per uur). Je vindt de garage gemakkelijk door naar Stephensonstraat 36 te navigeren. Parkeren kan met de ParkMobile app, maar je kunt ook een parkeerkaart trekken (de parkeerautomaat staat in de lobby van het hotel). Vanaf hier is ons kantoor nog ongeveer 3 minuten lopen. 

Mocht je de weg kwijt zijn of andere vragen hebben, twijfel niet en bel naar 020-2600694.

1. Wie is Great Place to Work?

Great Place To Work is met 35 jaar ervaring dé internationale partner op het gebied van goed werkgeverschap. Wij weten dat wanneer je als organisatie een omgeving creëert waarin iedereen vertrouwen ervaart, gevoed door effectief leiderschap en betekenisvolle waarden, dit leidt tot meer innovatiekracht en groei. 

Organisaties werken met ons samen om, op basis van het onderzoek, inzicht te krijgen in wat er echt speelt, advies en begeleiding te ontvangen én onderdeel te zijn van een netwerk vol inspiratie en kennisdeling. En als kers op de taart erkennen wij goed werkgeverschap door middel van onze certificering en de Best Workplaces lijst.

Iedere organisatie kan een great place to work zijn, ongeacht grootte of branche. Vanaf 10 medewerkers kan jouw organisatie al meedoen!

Tip: meer weten over ons gedachtegoed?
Vraag de whitepaper 
Great Place To Work For All en Vertrouwen is de strategie die overal werkt aan. 

 

2. Wat is het Trust Index onderzoek?

De Trust Index is het onderzoek naar de medewerkersperceptie op vertrouwen, trots en plezier.

Binnen deze online survey gaan we in op thema’s als transparante communicatie, integriteit, ontwikkelingsmogelijkheden, eerlijke beloning, afwezigheid van discriminatie en voortrekgedrag, verbondenheid met collega’s en trots zijn, niet alleen op jouw eigen werk, maar ook op jouw team en de organisatie.

De Trust Index bestaat uit 60 stellingen en twee open vragen. Deze vaste set aan vragen vormt in 60 landen de basis en biedt daarmee talloze benchmarkmogelijkheden. Het is ook mogelijk om eigen vragen toe te voegen zodat het nog beter aansluit bij jullie specifieke situatie.


Tip: tijdens deze coronacrisis bieden wij naast de Trust Index ook de Thuiswerk survey en Reboarding survey aan.  

3. Wat is de Culture Audit?

De Culture Audit is dé tool om te bouwen aan een sterke organisatiecultuur en het vormgeven van het HR- en werkgeversbeleid in de dagelijkse praktijk.

Het maakt je als organisatie bewust van wat hetgeen je doet en wat dat voor effect dat heeft op de perceptie van de medewerkers.

De Culture Audit vraagt jou om aan de hand van 12 thema’s te omschrijven wie je als organisatie bent en wat je doet op thema’s zoals Diversiteit & Inclusie, Belonen en Ontwikkelen. Dit doe je vanuit een visie, doorvertaald naar programma’s en beleid met vervolgens een doorvertaling naar de dagelijkse praktijk. Het liefst met zoveel mogelijk voorbeelden als in foto’s, video’s en quotes die het bewijs vormen voor datgene je zegt te doen als organisatie. 

De Culture Audit wordt naast intern gebruik ook door veel organisaties ingezet in hun arbeidsmarktcommunicatie. 

Tip: bekijk de Culture Audit's van deelnemende organisaties én vraag de Best Practices 2020 aan ter inspiratie op de werkgeversthema's. 

4. Hoe ziet een traject/stappenplan eruit?

Bouwen aan goed werkgeverschap op basis van vertrouwen, is een lange termijn strategie. Veel organisaties kiezen er daarom voor om een duurzame samenwerking van minimaal drie jaar met ons aan te gaan. 

Het traject bestaat uit 4 stappen: 

Stap 1: Voorbereiding. Het traject start met het bepalen van het doel en de kennismaking met jullie projectteam. De voorbereiding (afhankelijk van jullie situatie) neemt zo’n 4 weken in beslag. 

Stap 2: Onderzoek.
 De Trust Index staat 2 weken open en op de startdatum hiervan lever je de Culture Audit bij ons aan. Maximaal 1,5 week later worden de resultaten opgeleverd en weten we of jullie gecertifieerd zijn. 

Stap 3: Opvolging. Het belangrijkste onderdeel van het traject is om in gesprek te gaan met elkaar over de resultaten en om actieplannen op te stellen om zo samen te bouwen aan een great(er) place to work. In deze fase kunnen wij ondersteunen door middel van dialoogsessies, workshops en trainingen.

Stap 4: Evaluatie. We eindigen de jaarcyclus met een evaluatie, waarin we terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitkijken naar het komende jaar.

Gedurende het gehele traject houden we je op de hoogte van blogs, events en is er altijd tijd om te sparren met jouw projectteam om dit traject zo succesvol mogelijk te maken.

Tip: volg ons op LinkedIn om op te hoogte te blijven!

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC