Menu

Great Place To Work-Certified™

Careflex Zorg Groep

Best Large Workplaces™ 2022
Positie 3
Great Place To Work™ Certified
November 2021 - November 2022
Best Large Workplaces™ 2021
Positie 5
Great Place To Work™ Certified
November 2020 - November 2021
Best Large Workplaces™ 2020
Positie 5
Great Place To Work™ Certified
November 2019 - November 2020

Over deze organisatie

Careflex Zorg Groep is de externe dienstverlener in complexe, uitdagende gehandicaptenzorg, GGZ, jeugdzorg en ouderenzorg. Wij leveren specialistische zorg en delen onze expertise hierover met als doel kwaliteit toevoegen aan leven én werken in de complexe zorg. Gastvrij. Kundig. Authentiek. Samen 100%.

Nardo Veldhuijzen, Directeur Careflex Zorg Groep
“Onze mensen maken wie wij zijn. Door samen te werken maken wij de wereld van de kwetsbare mens een beetje beter, makkelijker en leuker. Samen 100%. Dat is waar wij voor staan. Met onze gastvrije houding en hoge mate van flexibiliteit willen we de beste voorwaarden voor professionele zorg creëren.”
Miranda Ooms, Begeleider Complexe zorg
“Waarom ik kies voor werken bij Careflex? Bij Careflex bepaal ik mijn eigen rooster. Door een gezonde balans tussen werk en privé, heb ik alle energie om er te zijn voor de cliënten.”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Bekijk de video

Werken bij Careflex Zorg Groep

Elke Careflexer heeft als ultiem doel de best mogelijke zorg leveren aan die cliënten die net wat meer aandacht nodig hebben. Cliënten met complex gedrag, zien wij als mensen met een uitdaging. Zoals Nardo aangeeft willen we het leven van deze mensen elke dag weer wat fijner maken.

Een nieuwe medewerker nemen wij aan de hand en we zorgen ervoor dat hij (of zij natuurlijk) zich direct thuis voelt. We laten hem/haar kennis maken met de medewerkers op kantoor en bij de afdeling IT leggen we direct de systemen uit. Alle benodigde zaken, inclusief ons Visieboek, Sociaal Contract en een tas met leuke goodies krijgt de medewerker mee.

Elke medewerker wordt gekoppeld aan een coach. De coach verwelkomt de medewerker en slaat meteen de "Careflexdeken" bij hem om. De coach is 24/7 het vaste, vertrouwde aanspreekpunt voor de medewerker en helpt bij alle lopende zaken. Voorafgaand en na afloop van de eerste dienst is er natuurlijk contact met de coach. Om succes te wensen en om na afloop te horen hoe het is gegaan. Aangezien wij onze zorgbegeleiders niet dagelijks zien is dit persoonlijke contact heel belangrijk. Zeker in het begin.

De nieuwe medewerker volgt binnen een maand na in dienst komen de Introductiecursus, waarin ze nog verder worden ondergedompeld in de wereld van Careflex. De nabijheid en saamhorigheid worden tijdens deze dag versterkt.

Vanaf het moment van indiensttreding kan elke Careflexer gebruik maken van de uitgebreide interne opleidingsmogelijkheden. Ook verwennen wij onze medewerkers graag regelmatig met leuke presentjes en inspirerende evenementen.

 

Is jouw organisatie een great place to work?

De stem van de medewerker vormt de basis van onze certificering en de Best Workplaces.

Ontdek de criteria, wat als je het niet haalt en de voordelen van meedoen. 

2_Afbeelding_Quiz