
Over deze organisatie
Call-IT is gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten. Actief vanuit vier locaties in de Benelux handelt Call-IT jaarlijks vele miljoenen klantcontacten af (zowel B2B als B2C) binnen uiteenlopende bedrijfssectoren met als doel alle klantcontacten op professionele en kwalitatieve wijze af te handelen.



Over de Great Place To Work-certificering
De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:
- een score van 70% of hoger op de Trust Index;
- een minimale respons;
- een ingevulde Culture Brief™.
Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.
Werken bij Call-IT
Een teamgevoel van start tot einde:
Bij Call-IT verloopt zelfs het selectieproces in groep. Op die manier kom je dag 1 van de onboarding niet terecht in een team vol onbekenden. Je wordt warm onthaald op de introductiedag met koffiekoeken en opgevolgd via frequente feel good-gesprekken. Na de opleiding krijg je een peter / meter toegewezen om jou extra te ondersteunen. De HR-verantwoordelijke verwelkomt jou met een "new hires"- lunch. Welkom in ons team!
Bestaat er zoiets als ‘de perfecte job’?
Is er zoiets als ‘de perfecte collega’?
Elke dag opstaan met volle goesting
Er tegenaan gaan met vol enthousiasme
Je hart luchten bij jouw collega’s en
Samen jouw schouders steken onder één en hetzelfde project
Vriendschappen en ervaringen voor het leven...
Call-IT
Probably the best contactcenter
Most certainly the best job in the world
Is jouw organisatie een great place to work?
Beantwoord 10 vragen en ontdek binnen 2 minuten direct waar jouw organisatie staat en krijg handige tips.
