Menu

Great Place To Work-Certified™

ContactCare

Great Place To Work™ Certified
Maart 2022 - Maart 2023
Great Place To Work™ Certified
Maart 2023 - Maart 2024

Over deze organisatie

ContactCare helpt organisaties hun klantcontact te verbeteren, deze uit handen te nemen en klanten op een persoonlijke manier verder te helpen. Werkgeluk staat bij ons op nummer 1. We vinden het belangrijk dat iedereen met plezier naar werk gaat en alle ruimte krijgt om te groeien. 

Annet Welgraven, Trainee Teamleider
“Bij ContactCare is er geen afstand tussen management en personeel. Iedereen zit op de dezelfde afdeling en is goed bereikbaar. Het is een veilige omgeving waar iedereen met respect en gelijkheid behandeld wordt ongeacht nationaliteit of leeftijd. Ik voel me er thuis.”
Romy de Roo, Managing Director
“Ons streven is om de Greatest Place to Work te zijn in de wereld van klantcontact en medewerkers en de branche te inspireren van klantcontact een loopbaan te maken en iedere medewerker een eerlijke kans op ontwikkeling te begeven. Mede door dit certficaat bewijzen wij dat wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Daar zijn we zeker trots op!”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Werken bij ContactCare

 

De eerste dag is een echte trainings- en ontmoetingsdag. Er wordt geleerd over de organisatie, onze kernwaarden, huisregels en procedures. Vervolgens lopen we samen door onze spiksplinternieuwe kantoorruimte, ontmoeten collega’s en lunchen samen in ons gezellige werkcafé. Daarnaast worden de starters voorgesteld aan hun nieuwe collega’s. Het is een echte dag van verbinding.

Het volgende deel van de onboarding richt zich op de skills en kennis die al onze medewerkers leren: gesprekstechnieken, telefoonetiquette, AVG, omgaan met weerstandsgesprekken en de werking van het menselijk brein komen aan bod.

Afhankelijk van de projecten waarop de medewerkers aangenomen zijn wordt hierna projectinhoudelijk lesgegeven. Dit wordt zowel klassikaal als zelfstandig gedaan door te oefenen met e-learnings.

 

In het laatste deel wordt kennis getoetst en in praktijk gebracht. Hiervoor maken wij gebruik van een digitale leerstraat die door elke starter ook als naslagwerk gebruikt kan worden. De praktijkopdrachten worden samen in groepjes gedaan. Aan de hand van cases wordt geoefend met rollenspellen en wordt opgedane kennis in praktijk gebracht.

Hierna kan het echte werk beginnen. Tijdens de eerste werkperiode binnen ContactCare worden alle medewerkers actief begeleid en waar nodig gekoppeld aan buddies.

De onboarding is het eerste gedeelte van onze leerstraat ‘road to klantexpert’. Hierin ontpoppen onze medewerkers zich tot ware klantexperts en behalen zij meerdere certificaten.

Contact
Menke Steens
Stuur mij een e-mail
 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified