Flag

ContactCare

Branche

 

Zakelijke dienstverlening

Locatie
 Amersfoort
Aantal medewerkers

 

184

Website

 

www.contactcare.nl

ContactCare_Logo-1
ContactCare2-min

Over deze organisatie

ContactCare helpt organisaties hun klantcontact te verbeteren, deze uit handen te nemen en klanten op een persoonlijke manier verder te helpen. Werkgeluk staat bij ons op nummer 1. We vinden het belangrijk dat iedereen met plezier naar werk gaat en alle ruimte krijgt om te groeien. 

ContactCare_Annet

"Bij ContactCare is er geen afstand tussen management en personeel. Iedereen zit op de dezelfde afdeling en is goed bereikbaar. Het is een veilige omgeving waar iedereen met respect en gelijkheid behandeld wordt ongeacht nationaliteit of leeftijd. Ik voel me er thuis."

 

Annet Welgraven

Medewerker klantenservice

X

95%
Eerlijke behandeling van mensen ongeacht persoonskenmerken.
91%
Het werken in een leuke werkomgeving en gastvrijheid bij het ontvangen van nieuwe medewerkers.
89%
Verbondenheid tussen collega's onderling, iedereen kan zichzelf zijn en mensen helpen elkaar.
86%
Management is vakbekwaam, heeft een duidelijk visie over de toekomst én geeft verantwoordelijkheid.
ContactCare4-min
ContactCare5
ContactCare1-min
ContactCare3-min

Great Place to Work Certified

ContactCare is getoetst op de Great Place to Work criteria waarbij de perceptie van de medewerkers over het vertrouwen, trots en plezier binnen de organisatie is gemeten. Voor de eerste keer is ContactCare Great Place to Work Certified!

Binnen het medewerkersonderzoek scoren de medewerkers het hoogst op het thema Kameraadschap. 

Lees meer

X

ContactCare2-min

"Ons streven is om de Greatest Place to Work te zijn in de wereld van klantcontact en medewerkers en de branche te inspireren van klantcontact een loopbaan te maken en iedere medewerker een eerlijke kans op ontwikkeling te begeven. Mede door dit certficaat bewijzen wij dat wij zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Daar zijn we zeker trots op!"

 

Jasper Meerding

Founder ContactCare

Werken bij ContactCare

 

De eerste dag is een echte trainings- en ontmoetingsdag. Er wordt geleerd over de organisatie, onze kernwaarden, huisregels en procedures. Vervolgens lopen we samen door onze spiksplinternieuwe kantoorruimte, ontmoeten collega’s en lunchen samen in ons gezellige werkcafé. Daarnaast worden de starters voorgesteld aan hun nieuwe collega’s. Het is een echte dag van verbinding.

Het volgende deel van de onboarding richt zich op de skills en kennis die al onze medewerkers leren: gesprekstechnieken, telefoonetiquette, AVG, omgaan met weerstandsgesprekken en de werking van het menselijk brein komen aan bod.

Afhankelijk van de projecten waarop de medewerkers aangenomen zijn wordt hierna projectinhoudelijk lesgegeven. Dit wordt zowel klassikaal als zelfstandig gedaan door te oefenen met e-learnings.

 

In het laatste deel wordt kennis getoetst en in praktijk gebracht. Hiervoor maken wij gebruik van een digitale leerstraat die door elke starter ook als naslagwerk gebruikt kan worden. De praktijkopdrachten worden samen in groepjes gedaan. Aan de hand van cases wordt geoefend met rollenspellen en wordt opgedane kennis in praktijk gebracht.

Hierna kan het echte werk beginnen. Tijdens de eerste werkperiode binnen ContactCare worden alle medewerkers actief begeleid en waar nodig gekoppeld aan buddies.

De onboarding is het eerste gedeelte van onze leerstraat ‘road to klantexpert’. Hierin ontpoppen onze medewerkers zich tot ware klantexperts en behalen zij meerdere certificaten.

X

ContactCare

Menke Steens

Recruiter

Mail: menke.steens@contactcare.nl