Van krapte
naar kracht
Hoe Lemontree talent aantrekt en behoudt met succesvolle employer branding
Talent vinden en vervolgens vasthouden is geen makkelijke klus. De arbeidsmarkt is krap, de concurrentie groot en de verwachtingen van medewerkers veranderen snel. Zeker in de IT-branche. Hoe zorg je er dan toch voor dat jouw organisatie aantrekkelijk blijft? Spoiler alert: een combinatie van data en een goede employer branding strategie doet wonderen.
In dit webinar met Peter Vos (Chief Marketing Officer) ontdek je wat het geheim is achter de sucesvolle employer branding van Lemontree.
In dit webinar ontdek je:
-
Hoe je de basis legt van een sterke employer branding strategie
-
Waar talent echt naar op zoek is in een werkgever
-
Hoe Lemontree’s aanpak leidde van 1 sollicitant per twee weken, naar 6 per week
-
De 5 HR-tips van Peter bij het aantrekken en behouden van talent
-
Hoe je met de Great Place To Work-certificering het bewijs levert voor goed werkgeverschap
Laat je gegevens achter via het formulier hiernaast en krijg direct toegang tot de goodiebag, met daarin de opname van het webinar én extra content.
Dit webinar wordt gegeven door
/Rond%20(800x800%20px)/Esther_rond%20transparant.png?width=100&height=100&name=Esther_rond%20transparant.png)
Esther Veenendaal
Partnership Consultant | Great Place To Work
Met jarenlange ervaring op de arbeidsmarkt kent Esther Veenendaal de wereld van organisatiecultuur van binnen en van buiten. Ze werkte samen met uiteenlopende organisaties en stapte in 2024 bij Great Place To Work binnen. Wat begon als Partnership Consultant, groeide uit tot haar rol als trusted sparringpartner voor marketing, recruitment en HR-professionals. Esther slaat graag een brug tussen bedrijfsresultaten van organisaties en de juiste strategie om daar te komen, met hierbij People & Purpose op nummer 1. Haar slogan? "Maak van je medeWerkers, medeMerkers."
/Peter%20Vos.png?width=100&height=100&name=Peter%20Vos.png)
Peter Vos
Chief Marketing Officer | Lemontree
Met ruim twintig jaar ervaring in marketing kent Peter Vos het vak van binnen en van buiten. Hij werkte voor organisaties als KLM, Microsoft, American Express en Google, en stapte in 2013 bij Lemontree binnen. Wat begon als consultancy groeide uit tot zijn rol als Chief Marketing Officer. Peter slaat graag een brug tussen marketing en andere teams binnen de organisatie, om het werkgeversverhaal van Lemontree zo authentiek mogelijk te vertellen.
Voor wie is dit webinar?
HR-professionals, marketeers, recruiters en employer branding specialisten die klaar zijn voor certificering
Goodiebag
Als je je inschrijft, krijg je toegang tot de digitale goodiebag met de opname van het webinar én extra content.
Blijf op de hoogte
Wil je als eerste updates ontvangen over nieuwe webinars? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Deze bedrijven hebben het al bewezen