Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze privacyverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

whitepaper

Wat maakt een organisatie een great place to work?

Dat organisaties enkel goede werkgevers zijn door hun mooie arbeidsvoorwaarden en extraatjes (zoals een pingpongtafel) is een misvatting. Extra's zijn leuk, maar geen garantie voor goed werkgeverschap. Vanuit de visie van Great Place to Work draait goed werkgeverschap om de onderlinge relaties gebaseerd op vertrouwen, trots en plezier. Deze focus op vertrouwen en het handelen naar het zijn van een organisatie die bestaat uit mensen, in plaats van cijfers, heeft positieve gevolgen die leiden tot betere bedrijfsresultaten.

In deze whitepaper delen wij een leidraad om jouw organisatie te ontwikkelen naar goed werkgeverschap.

Ja, ik ontvang graag de whitepaper Goed Werkgeverschap

Wil je liever de whitepaper via e-mail ontvangen? Stuur een mail naar NL_Info@greatplacetowork.com

 

Blijf op de hoogte!

Follow us3 


Volg ons op LinkedIn en Instagram. En abonneer je voor onze nieuwsbrief. 

Maak kennis met ons

Contact Great Place to Work3

 

Plan een vrijblijvende kennismaking of 
een 15 minuten telefonisch adviesgesprek.

Great Place to Work traject

Great Place to Work traject


Ontdek wat een traject jouw organisatie kan opleveren. 

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC