Whitepaper
Dat organisaties enkel goede werkgevers zijn door hun mooie arbeidsvoorwaarden en extraatjes (zoals een pingpongtafel) is een misvatting. Extra's zijn leuk, maar geen garantie voor goed werkgeverschap. Vanuit de visie van Great Place to Work draait goed werkgeverschap om de onderlinge relaties gebaseerd op vertrouwen, trots en plezier. Deze focus op vertrouwen en het handelen naar het zijn van een organisatie die bestaat uit mensen, in plaats van cijfers, heeft positieve gevolgen die leiden tot betere bedrijfsresultaten.
Er bestaat is niet 1 succesformule voor de ideale werkgever. Iedere organisatie is anders, opgebouwd uit een bepaalde visie, waarden en gedrag. Niet iedere werkgever zal bij ieder persoon passen en vice versa. Het succes zit in het vinden van de juiste match tussen waar je als organisatie voor staat en dat mensen met vertrouwen, trots en plezier naar werk gaan. In deze whitepaper delen wij een leidraad om jouw organisatie te ontwikkelen naar goed werkgeverschap:
Wie zijn de Best Workplaces van 2018? Welke organisaties staan op nummer 1 in de verschillende categorieën? En welke branches zijn het sterkst vertegenwoordigd? Ontdek het in de Special Best Workplaces 2018.
Regelmatig publiceren wij nieuwe whitepapers & blogs over verschillende thema's. Ontdek onder andere de whitepaper De rol van leiderschap in employee experience en de blog Onboarding: 10 inspirerende Best Practices.
Wil je toetsen waar jouw organisatie staat op het gebied van goed werkgeverschap of hoe jullie bepaalde uitdagingen kunnen aanpakken? Plan dan een vrijblijvend 15 minuten gesprek in.