pexels-samson-katt-5225057
Hoe een sterk employer brand intern begint en leidt tot betere resultaten

Strategische employer branding

Employer branding is belangrijker dan ooit.

Door extra aandacht te besteden aan goed werkgeverschap, trek je niet alleen nieuw talent aan, maar behoud je ook je huidige medewerkers.

Goed werkgeverschap zit ‘m in vertrouwen. Dát is wat ervoor zorgt dat medewerkers hun volledige potentieel kunnen en willen inzetten in jouw organisatie. 

Great Place To Work helpt je om een cultuur te realiseren die gefundeerd is op vertrouwen.

Door aan de slag te gaan met de resultaten uit het Trust Index medewerkersonderzoek, neemt de kracht van je interne employer brand toe en heb je tegelijkertijd handvatten om je externe employer brand te versterken.

In deze whitepaper over strategische employer branding lees je:

  • Hoe je c-level overtuigt van het belang van employer branding
  • Belangrijke uitgangspunten van employer branding
  • Hoe je van binnenuit aan je employer brand werkt
Ja, ik wil de whitepaper 

Binnen een paar seconden in jouw inbox!