VOORBEELD JAARPLAN DECEMBER 2020 EN CHECKLIST
Online bingo, thuiswerkpakketten en cadeaus? Deze associatie kunnen mensen hebben met goed werkgeverschap in digitale tijden. Niets is echter minder waar. Natuurlijk, deze initiatieven zijn een blijk van waardering en kan het teamgevoel versterken. Toch ligt het fundament van een great place to work heel ergens anders, zeker in deze periode van crisis. De basis ligt simpelweg in hoe je met elkaar omgaat, het gedrag dat eenieder vertoont. Het geheim? Vertrouwen. Die online bingo is leuk, maar wat als iemand uitgeblust thuis zijn of haar werk niet gedaan krijgt ...? En wat als je een cadeau krijgt, maar je geen persoonlijke blijk van waardering ontvangt?
Wat kun je als organisatie doen om een great place to work te bouwen? En hoe ziet een Great Place To Work traject er in de praktijk uit?
Ontdek:
Een tijdsplan passend bij jouw organisatie
Dit document dient als doel om een beeld te geven van wat een Great Place To Work traject betekent. Iedere organisatie is anders: met andere mensen, uitdagingen en doelen. Op basis van jullie ambities, capaciteit en tijd bieden wij verschillende trajecten aan. Het verschil tussen deze trajecten zit in de mate van inzicht die je krijgt en de ondersteuning vanuit Great Place to Work. In een online kennismaking bepalen we welk traject bij jullie past. Bekijk deze infographic voor een voorbeeld stappenplan wanneer jullie starten in december 2020.
Wil je liever het document via e-mail ontvangen? Stuur een mail naar NL_Info@greatplacetowork.com.
Ja, ik ga graag met energie en focus van start in 2021!
Maak kennis met ons
Plan een vrijblijvende kennismaking of
een 15 minuten telefonisch adviesgesprek.