Fijn dat je er bent!
Wij maken op onze website gebruik van cookies. Geef per categorie jouw keuze voor het gebruik van cookies aan. Lees meer over de cookies in onze privacyverklaring. Wil je de beste website ervaring? Vink dan alle vinkjes aan.
Noodzakelijk
- Sessie cookies
- Inlog cookies
Statistieken
- Google Analytics
Functioneel
- Google Maps
- YouTube
- Social Media
Marketing
- Facebook

Best Practices gids 2015 deel 1


Op zoek naar praktische en inspirerende voorbeelden over hoe het anders kan in uw organisatie? De Best Practices gids is opgebouwd op basis van de beleidsterreinen uit de Culture Audit. Dit jaar wordt de gids opgedeeld in drie delen, gebaseerd op de managementdefinitie van een Great Place to Work: 'Een organisatie waar organisatiedoelen worden gerealiseerd, met medewerkers die het beste uit zichzelf halen en samenwerken als een team/familie in een omgeving van vertrouwen.'

In het eerste deel staan de beleidsterreinen Inspireren, Spreken en Luisteren centraal. Deze terreinen hebben invloed op het behalen van organisatiedoelstellingen. In dit deel geven wij ook extra aandacht aan de drie Special Award winnaars van dit jaar. Deze awards geven wij ieder jaar aan organisaties die excelleren op een bepaald beleidsterrein.

Inhoud Best Practices gids 

  • De volledige lijst van Best Workplaces 2015 in Nederland.
  • Voorwoord door Erik van Riet, directeur van Great Place to Work Nederland.
  • De Special Awards winnaars (Incentro, Kindergarden en ICM Opleidingen & trainingen).
  • Inzicht in de methodologie van het medewerkersonderzoek van Great Place to Work
  • Best Practices verdeeld over drie beleidsterreinen: Inspireren, Spreken en Luisteren
Download de Best Practices gids 2015 - deel 1

Lees ook:

Best Practices gids deel 2 met Best Practices op het gebied van Werven/Verwelkomen, Vieren en Delen. 
Best Practices gids deel 3 met Best Practices op het gebied van Bedanken, Zorgen en Ontwikkelen.



« Best Practices
020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC