Media-aandacht Best Workplaces 2018 » Great Place to Work Nederland

Media-aandacht rondom Best Workplaces 2018

Organisaties met een cultuur gebaseerd op vertrouwen, trots en plezier, presteren beter. Best Workplaces laten dan ook mooie resultaten zien op het gebied van omzet, productiviteit, verzuim en aantrekken van sollicitanten. Naast dat het zijn van een goede werkgever invloed heeft op organisatiedoelstellingen, draagt het tevens bij aan de employer branding. Veel organisaties zetten de titel Best Workplace in voor hun arbeidsmarktcommunicatie. Maar wat voor aandacht levert het op? In dit overzicht delen wij de content, cijfers en publicaties rondom de Best Workplaces 2018. Ontdek onder andere:

  • De social media aandacht (onder andere meer dan 400.000 views op LinkedIn)
  • De Best Workplaces specials in PW. en CHRO
  • Het artikel "Deze werkgevers halen het beste in jou naar boven" in de Metro
  • Artikelen en nieuwsberichten op verschillende websites zoals MT.nl
  • Video's met interviews met de nummers 1
  • Publicaties vanuit Great Place to Work: Best Practices gids en de Special Best Workplaces 2018

Is jullie organisatie ook een Best Workplace?

020 260 06 94
© Great Place to Work® Institute. All Rights Reserved.
made with by CIC