Menu

Great Place To Work-Certified™

Codit

Great Place To Work™ Certified
Januari 2021 - Januari 2022
Great Place To Work™ Certified
Januari 2020 - Januari 2021

Over deze organisatie

Codit is een innovatief IT-bedrijf dat consultancy, technologie en managed services levert aan toonaangevende klanten uit de hele wereld. We helpen bedrijven om operationele kosten te verlagen, efficiency te verhogen en communicatie te verbeteren dankzij de integratie van mensen, applicaties en ‘dingen’’. Codit heeft meer dan 180 medewerkers in dienst in Nederland, België, Frankrijk, Portugal, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg en Malta. Sinds 2000 implementeerden we wereldwijd meer dan 500 integratie- en cloudoplossingen. Onze geavanceerde Internet of Things (IoT), Artificial Intelligence (AI) en Azure integratie oplossingen verbinden organisatie met hun klanten, medewerkers, leveranciers, partners en volgers. Verbinden betekent ook gespecialiseerde kennis en vaardigheden samenbrengen en die combinatie omzetten in een krachtige visie.

Hanane Azdad, HR & Recruitment Manager
“Collega's zoeken elkaar op, er is een hoge mate van familie- en teamgevoel aanwezig; dit is echt gaaf om te zien!”

Over de Great Place To Work-certificering

De stem van de medewerker vinden we het belangrijkst. Daarom is deze certificering 100% gebaseerd op het Trust Index™-medewerkersonderzoek. Dit onderzoek bestaat uit 60 stellingen over verschillende thema’s. Hiermee meten we vertrouwen, trots en plezier in organisaties.

Dit zijn de voorwaarden voor certificering:

  • een score van 70% of hoger op de Trust Index;
  • een minimale respons;
  • een ingevulde Culture Brief™.

Het certificaat is één jaar geldig. Organisaties met de hoogste scores op de Trust Index maken kans op een plek op de lijst van Best Workplaces™.

Bekijk de video

Werken bij Codit

Voordat een nieuwe collega start willen wij natuurlijk dat alle faciliteiten geregeld zijn. We zorgen ervoor dat de nieuwe collega een Codit account krijgt, er een laptop en telefoon klaar liggen. Indien er gebruik gemaakt wordt van de lease auto zal deze ook per startdatum beschikbaar gesteld worden.

In de tussentijd blijven we contact houden, afhankelijk van de tussenperiode (tekenen van het contract en daadwerkelijke start) proberen we de nieuwe collega zoveel mogelijk te betrekken. Als er in de tussentijd Codit events gepland staan wordt de nieuwe collega ook uitgenodigd.

Een paar dagen voor de daadwerkelijke start is er contact met de nieuwe medewerker om een afspraak in te plannen voor de eerste werkdag. Wat ligt er dan klaar? De starters Toolkit; deze bestaat uit Codit rugzak, laptop, telefoon en sleutels. Op de eerste werkdag wordt er tijd ingepland om de tips&tricks te delen over belangrijke processen, zoals tijdschrijven, declaraties, instellen van de laptop. Afhankelijk in welke rol de nieuwe collega gaat werken zullen er kennismakingsgesprekken ingepland worden met collega’s om nader kennis te maken en te spreken over de domeinen, klanten, technieken et cetera.

 

Laat zien dat je een goede werkgever bent

Ontdek de voordelen en voorwaarden van certificering en deelname aan de Best Workplaces.

CTA_Certified